Selamat Datang!

A warm welcome to the family blog of Hj Awg Omar and Hjh Aminah.

This is a place to capture all the memorable family moments to be shared with all the family members, wherever they are.

It is also a place to reminisce the good ole days :-)

All members of the family are welcome to contribute stories and pictures to this blog (just leave your email on the tagboard).


Bagels, Pretzels and Panini...............bah Apaaaaaa saja.

Secebis catatan dari London dan Manchester

Kami selamat sampai di London pada hari Sabtu, 17 Julai, 2010 kira-kira jam 3.20 petang. Zayani turut berada di Heathrow untuk mengalu-alukan kedatangan kami dan seterusnya kami menaiki keretapi express menuju ke Paddington Station. Kami singgah sebentar ke Brunei Hall di Norfolk Square untuk menyimpan sementara barang-barang luggage kami dan sejurus selepas itu kami menaiki tube dan bergegas ke Piccadilly Circus.




Setelah menjenguk Piccadilly Circus, kami kembali semula ke Brunei Hall untuk mengambil barang-barang luggage yang kami simpan di sana. Kami menaiki teksi menuju ke Euston Station dan seterusnya menaiki keretapi menuju ke Manchester. Kami bertolak dari Euston Station jam 8.20 malam dan sampai di Piccadilly Station, Manchester kira-kira jam 11.oo malam. Di Manchester, kami menginap di rumah Bibeh di Newcastle Street, Hulme.






Hari ini Ahad, 18 Julai 2010, jam 10.30 pagi kami menjenguk sebentar ke Kota Manchester dan membeli belah sedikit barang-barang keperluan. Kami makan tengah hari di Arndale Shopping Mall dan sempat singgah di beberapa shopping outlets termasuklah Apple Store, Mark & Spencer, Selfridges, Next, Boots dan lain-lain..............


Makan roti bread di sini amat seronok dan kami sempat merasa roti bagel, pretzels dan panini....waduh, sangat enak rasanya!!!!

Esok kami akan menuju ke Liverpool untuk menghadiri acara Konvokesyen Zayani dan hingga jumpa lagi di ruang blog akan datang, salam hormat dari kami sekeluarga.

- Puda -

No comments:

Happening dates