Selamat Datang!

A warm welcome to the family blog of Hj Awg Omar and Hjh Aminah.

This is a place to capture all the memorable family moments to be shared with all the family members, wherever they are.

It is also a place to reminisce the good ole days :-)

All members of the family are welcome to contribute stories and pictures to this blog (just leave your email on the tagboard).


Sekalung Tahniah buat Muhammad Zayani


Dengan penuh khusyuk dan tawadhuk, dipanjatkan doa kesyukuran setulus-tulusnya ke hadrat Allah Subhanahu Wataala atas Rahmat, Taufik dan InayahNya jua maka anakda Muhammad Zayani telah lulus dalam peperiksaan akhir semester pengajiannya di University of Liverpool dan berjaya memperolehi ijazah Sarjana Muda (Kepujian) dalam bidang Geofizik. Begitu besar Rahmat dan Nikmat yang dikurniakan oleh Allah Subhanahu Wataala kepada hamba-hambanya yang menyahut seruanNya dalam memanfaatkan kurnia akal dan fikiran ke arah menimba ilmu pengetahuan yang bermanfaat bagi dunia dan akhirat sesuai dengan FirmanNya dalam surah Az-Zumar ayat 9 yang mafhumnya: "Katakanlah: Adakah sama orang-orang berilmu pengetahuan dengan orang-orang yang tidak berilmu pengetahuan? (Tentu tidak). Hanya yang menerima peringatan ialah orang-orang yang berakal."

Puda sekeluarga sampaikan ucapan sekalung tahniah buat anakda Muhammad Zayani dan dipanjatkan doa semoga Allah Subhanahu Wataala akan sentiasa memberi hidayah, rahmat dan naunganNya agar beliau seterusnya berjaya di medan kerjayanya nanti.....Amin, Ya Rabb.....

Zayani, insya Allah, akan menerima ijazahnya dalam Majlis Konvokesyen University of Liverpool pada 19hb. July akan datang dan dengan izin Allah jua, Puda beserta Bu Uda(Auntie Hjh Ros) dan Zati akan sama-sama hadir dalam majlis tersebut, Insya Allah.

Salam hormat - Puda

No comments:

Happening dates