Selamat Datang!

A warm welcome to the family blog of Hj Awg Omar and Hjh Aminah.

This is a place to capture all the memorable family moments to be shared with all the family members, wherever they are.

It is also a place to reminisce the good ole days :-)

All members of the family are welcome to contribute stories and pictures to this blog (just leave your email on the tagboard).


Food Fiesta di Ban 5, Kampong Kilanas

Never mind. This is the second posting on the same event of today. 

Begitu bersemangat Puda pagi Ahad ini bagi menyahut jemputan Hajah Amoy yang mengadakan jamuan santai bar-b-q kambing di Kilanas. Keluarga Puda adalah di antara yang paling awal tiba di Ban 5 hari ini; jam 11.40 pagi, sudah selesai meletakkan kereta di petak letak kereta berbumbung di hadapan pekarangan rumah. Kelihatan di beranda bahagian depan rumah, Haji Ajit, Hajah Ehsan, Hajah Amoy dan lain-lain kerabat Haji Noor Kaseh begitu sibuk menyediakan bahan-bahan juadah untuk hidangan. Antara menunya ialah: roasted lamb, bbq lamb chops, ayam, sotong, ikan pari bakar, gandum, chips, spaghetti, baked potatoes, rebus ikan bilis......eh, banyak lagi, inda Puda tasabut lagi.

Bagi mereka yang di Manchester, Brisbane dan KL yang tidak dapat hadir atu, tataplah puas-puas gambar-gambar di bawah ani dan jamulah mata sekenyang-kenyangnya, jangan saja sampai timbul tais liur, hehe........


Puda sekeluarga juga ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan selamat berpuasa kepada seluruh kaum keluarga baik yang berada di Brunei Darussalam maupun yang merantau di Manchester, Liverpool, Newcastle, Kuala Lumpur dan di mana jua pelusuk dunia ini. Semoga amalan puasa dan segala amal ibadah kita di bulan mubarak ini diterima oleh Allah S.W.T. dan kita semua mendapat rahmat dan keampunan daripadaNya...

Salam takzim - Puda.

No comments:

Happening dates