Selamat Datang!

A warm welcome to the family blog of Hj Awg Omar and Hjh Aminah.

This is a place to capture all the memorable family moments to be shared with all the family members, wherever they are.

It is also a place to reminisce the good ole days :-)

All members of the family are welcome to contribute stories and pictures to this blog (just leave your email on the tagboard).


Salam Hormat daripada Keluarga Puda

Assalamu Alaikum Warahmatullahi Wabarkatuh. Salam hormat dari kami penghuni rumah No. 6, Simpang 202, Jalan Jerudong. Sukacita mengalu-alukan kelahiran blog Keluarga Hj Awg Omar & Hjh Aminah yang diilhamkan oleh 'pecucuan' yang begitu ghairah dan iski untuk menjadikan laman blog ini sebagai wadah bagi menyampaikan berita, catatan kegiatan dan peristiwa di sekitar ahli keluarga masing-masing, atau apa jua bahan-bahan yang sesuai untuk dikongsikan bersama. Nah, bagi mereka yang telah dilantik sebagai penyunting dan penulis jemputan bagi blog ini, diharap akan terus cekal menyumbang bahan-bahan yang menarik agar laman blog ini terus hidup dengan segar dan bugar (sesegar tubuh si Unagi Boy lah tu!!!) Sesungguhnya kita menantikan nukilan rentetan peristiwa di sekitar ahli keluarga kita, baik yang bermastautin di Brunei mahupun yang merantau di segenap penjuru dunia (termasuk tah di Manchester, Liverpool, Newcastle, Kuala Lumpur, Brisbane dan sebagainya......)


(Gambar ini dirakamkan ketika Puda sedang menerima rawatan tradisional daripada Imam Haji Ramdzan di Kampung Permatang Duku, Benut Pontian, Johor, Malaysia baru-baru ini. Jika ingin mengetahui kisah selanjutnya mengenai lawatan Puda ke Johor, ikutilah laman blog ini dalam 'posting' Puda yang akan datang....)

Salam hormat - Puda

No comments:

Happening dates