Selamat Datang!

A warm welcome to the family blog of Hj Awg Omar and Hjh Aminah.

This is a place to capture all the memorable family moments to be shared with all the family members, wherever they are.

It is also a place to reminisce the good ole days :-)

All members of the family are welcome to contribute stories and pictures to this blog (just leave your email on the tagboard).


Gara - Gara Hj Johari HO - siri 2

Lanjutan kepada nukilan yang lalu bertajuk "gara-gara Hj Johari HO" yang diikuti lagi oleh penulis Jester , maka jelaslah sudah bak kata pepatah "sudah terang lagi bersuluh" bagi meleraikan isu tali persaudaraan yang begitu lama sejak tahun 70-an lagi diantara Hj Johari HO dan Hj Abdul Ghani HO.

Detik pertemuan yang klassik disaat Hj Abdul Ghani HO meraikan ulang tahun ke 58 merupakan anugerah tuhan yang sangat tinggi nilainya apatah lagi isu tali persaudaraan ini memakan masa begitu lama. Tuhan Maha Pengasih dan Penyayang mempertemukan dua saudara kandung yang merindui sekian lama seperti dalam siri "Jejak Kasih" dalam siaran TV3 satu ketika dulu.

Potret dua bersaudara kandung ini yang diabadikan anak kandung dan anak saudara mereka Jester menjadi bukti yang kukuh yang tidak dapat dipertikaikan lagi oleh mana-mana pihak dikalangan masyarakat setempat. Mudah-mudahanlah isu atau kemelut yang berpanjangan akan selesai dalam waktu terdekat supaya jangan lagi ada keraguan yang timbul dimasa akan datang.

Detik pertemuan yang samada dirancang atau tidak, atau apakah ia merupakan suratan atau kebetulan bukanlah menjadi soal pokok malah apa yang diimpikan selama ini telah menjadi kenyataan, segala persoalan sudah pun terjawab. Semogalah tali persaudaraan dua beradik kandung ini bertambah kukuh dan dikurniakan kehidupan aman, sejahtera dan sihat walafiat dalam lindungan Allah SWT.. Amin.

No comments:

Happening dates