Selamat Datang!

A warm welcome to the family blog of Hj Awg Omar and Hjh Aminah.

This is a place to capture all the memorable family moments to be shared with all the family members, wherever they are.

It is also a place to reminisce the good ole days :-)

All members of the family are welcome to contribute stories and pictures to this blog (just leave your email on the tagboard).


Perkembangan Terkini (Latest Update)

Puda sekadar ingin memberigakan perkembangan terkini mengenai berat badan Puda sehingga hari ini, 31 haribulan Mei, 2009. Hari ini sudah masuk hari ke 38 sejak Puda mengamalkan gaya hidup sihat dengan memakan makanan secara seimbang dan melakukan kegiatan fizikal seperti senaman dan berjalan menaiki bukit di kawasan Peranginan Tasik hampir setiap hari. Hasilnya lihatlah graf di bawah yang menunjukkan perkembangan berat badan Puda sejak 24 haribulan April, 2009 sehingga 31 haribulan Mei, 2009. Berat badan Puda sudah menurun hampir 8 kilogram, tetapi masih JAUH untuk mencapai matlamat bagi menurunkan berat badan hingga melebihi 20 kilogram!! 

Terpaksa tah Puda berkerja lebih keras lagi di minggu-minggu hadapan dan sementara itu banyak lagi jamuan-jamuan makan orang kahwin yang perlu dikawal dan diawasi agar tidak terpengaruh untuk makan mengikut hawa nafsu sahaja!! 

Salam hormat daripada - Puda

No comments:

Happening dates