Selamat Datang!

A warm welcome to the family blog of Hj Awg Omar and Hjh Aminah.

This is a place to capture all the memorable family moments to be shared with all the family members, wherever they are.

It is also a place to reminisce the good ole days :-)

All members of the family are welcome to contribute stories and pictures to this blog (just leave your email on the tagboard).


Update - Family Day

Salam untok Keluarga semua,

Macamana dengan persediaan semua? Adakah semua bersedia pada Ahad,13hb Jun 2010 ini atau ada yang putus asa? Bagi mereka yang membuat persediaan, tahniah atas usaha gigih dan yang putus asa, jangan sedih, maseh ada waktu lagi..Mungkin hadiah biggest loser akan ditambah bagi membangkitkan semula semangat untuk menang. Oleh yang demikian usaha dan usaha terus. Masa bukan penghalang tetap usaha gigih menjadi penentu untuk kejayaan.(Kata-kata semangat dari Pengerusi..Aiseyman...bolehlah jadi pakar motivasi sekajap).

Nampaknya hasil kutipan sudah meningkat dan menunjukkan keberkesanan Bendahari kita yang tidak segan-segan menagih melalui media-media terkini dan juga sanggup menebalkan muka dikhalayak ramai. Tahniah diucapkan kepada Bendahari kita.(Usul-usul nya akan ditetapkan jawatan ini berterusan kepada beliau,,Jangan Mare...ya....)

Sekali lagi diperingatkan kepada ahli-ahli komiti yang lain supaya akan memberi "update" dan berkordinasi dengan komiti yang berkaitan supaya rancangan akan dapat diungkayahkan dengan teratur dengan jayanya.

Program juga sudah disediakan oleh Dyg Rusydina.Tahniah juga kepada beliau. Awu baik jua alum keraja, ada masa dan waktu terluang untuk menyediakan kalau inda, habis rojak rancangan Family Day tahun ani. Puda diminta untuk memberi kata-kata aluan serta ucapan yang bernas (inda kira, kata nasihat, perangsang, pantun dan sebagainya) yang difikirkan sesuai.

Serangkap Pantun dari Pengerusi,

Kalau ada sumur diladang
Mari semua menumpang mandi
Kalau ada idea dan nasihat perangsang
Mari dibuat dilaman blog ini

Sekian untuk semua dan Salam Hormat

No comments:

Happening dates