Selamat Datang!

A warm welcome to the family blog of Hj Awg Omar and Hjh Aminah.

This is a place to capture all the memorable family moments to be shared with all the family members, wherever they are.

It is also a place to reminisce the good ole days :-)

All members of the family are welcome to contribute stories and pictures to this blog (just leave your email on the tagboard).


Selamat Pulang Ke Tanah Air



Kita
mengalu-alukan kepulangan seorang cucu Haji Awang Omar dan Hajah Aminah yang telah menyelesaikan pengajian lepas ijazahnya (post-graduate studies) di University of Manchester selama setahun. Haji Mazrul Adini bin Haji Abd Ghani telah selamat sampai ke tanah air semalam, 25hb September 2008. Nah, semakin meriah lah Hari Raya tahun ini dengan kehadiran beliau! Tapi awas, kalau ada hidangan dan juadah hari raya yang sedap-sedap atu, orang lain perlu awal menjamu selera masing-masing dahulu, takut nanti inda ampit. Si Jester ani (nama glamour Haji Mazrul Adini lah tu!!) nampak gayanya begitu "bernafsu makan" masakan tempatan - maklumlah kita pun semua faham, selama 12 bulan yang lepas beliau ni hanya makan fish & chips, kebab, nasi biryani, nasi Cabilly dan lain-lain masakan India dan Arab. Apabila berhadapan dengan hidangan yang memenuhi ketais liurannya atu, waduh....malas kan cakap bah!! Buktinya lihat sahaja gambar di atas yang memaparkan betapa rakusnya beliau memamah steak tulang kambing atu sehinggakan memejamkan mata dan tidak hirau dengan alam sekeliling beliau!!!!!!!

Welcome home Jester and and it is really good to have you around..............

Salam takzim - Puda 

No comments:

Happening dates