Selamat Datang!

A warm welcome to the family blog of Hj Awg Omar and Hjh Aminah.

This is a place to capture all the memorable family moments to be shared with all the family members, wherever they are.

It is also a place to reminisce the good ole days :-)

All members of the family are welcome to contribute stories and pictures to this blog (just leave your email on the tagboard).


Kembali ke Brunei Darussalam

Hari ini Rabu, 17hb Disember 2008, genaplah 12 hari Unagi Boy berada di Brisbane dan hari ini juga tibalah masanya bagi Unagi Boy kembali ke tanah air, Brunei Darussalam. Pagi-pagi lagi Unagi Boy sudah dikejutkan dari tidur nyenyaknya dan terus diarahkan untuk mandi pagi dan berberus gigi. Unagi Boy terus mengenakan  pakaian baru, baju-T Quicksilver dan short pant Ripcurl dan memakai topi cap Australia. Setelah itu, dia terus breakfast makan roti prata dengan bercacahkan susu manis.  Kira-kira jam 9.45 pagi, bertolaklah Unagi Boy dan rombongan dari Austral Street menuju ke Brisbane Airport.

Lihatlah gelagat Unagi Boy ketika berada di Brisbane International Airport. Sampat lagi minum Sprite dan makan Pizza sebelum masuk ke Departure Lounge.....he..he... Selamat Pulang ke Tanah Air, Unagi Boy dan semoga ada kesempatan melancong ke luar negeri bersama Puda lagi di lain hari!!!!!!!












Salam hormat - Puda

No comments:

Happening dates