Selamat Datang!

A warm welcome to the family blog of Hj Awg Omar and Hjh Aminah.

This is a place to capture all the memorable family moments to be shared with all the family members, wherever they are.

It is also a place to reminisce the good ole days :-)

All members of the family are welcome to contribute stories and pictures to this blog (just leave your email on the tagboard).


hai lah BADAN.. hai lah NYAWA..

bila d sabut saja pasal badan dan nyawa ane, mesti kamu semua tau sudah siapa c badan dan nyawa ane.. nda ja? Rusydina dan Hjh Noor Attahira (uncu)...dua orang cucu perempuan hjh aminah dan hj awg omar yang selalu kan bejalan sama2, ketawa sama2, tidur sama2, nangis sama2, secret sama2, semuaaa kan sama2 dari dulu sampai ane... seingat dina, inda pernah sekali pun kami bedua bekelayi walaupun pasal apa saja... i still remember, masa dina punya birthday d kg manggis dulu, urang semua begumbira dgn adanya mascot2 characters dari Jollibee tapi kami bedua duduk2 saja nda mau kan ikut urg lain..


selain atu, kami bedua pun selalu belayar sama2 dulu.. walaupun ke miri apa.. yatah masa dina ke KL, mcm sedih rasanya kan meninggalkan c nyawa atu.. (esseh..) pasal biasanya tiap minggu kan bejalan.. dari sebelum balum belesen sampai sudah belesen.. atu pun kami sama2 jua mengambil lesen d tempat yg sama n masa yg sama n cigu yg sama jua! hehe... time balum belesen, c kumin dan driver2 sebelum nya tah jadi mangsa mengantar mengambil kami bejalan.. yatah kami bedua ane selalu kana target uleh nini kana cakapi "jangan luan bejalan saja...", "jangan baibun saja..." dan lain2 lagi cara kan rasanya inda suruh kami bejalan.. hehehe..


anyways, yg lainnya saja kami masa primary school nda skulah sama2 tapi bejumpa lagi time skulah d stpri, atu tah yg best tu! lapas skulah ikut balek ke kilanas apa.. (alum ada rimba2 tuu) yatah iski dapat bemain drumahnya.. kadang2 ia balek ke masin skali sudah ptg baru driver mengantar balek ke rumah... hehe... n biasanya (sampai ane) kalau ada family gathering kah panggilan kah apa mesti kami msg each other tu tanya "dang, kau pigi arah (nama urg atau tempat) krg? mun ko pigi, aku pigi jua ne..." hahahaha atu dari dulu sampai ane maseh kami buat jua asal kan bejalan...


so atu saja lah dulu... utk tatapan semua, nah ada gambar kami dua dgn signature POSE masing2 yang kekal ayu dan lawa!!! hahahaha... =p (p.s font ane purple pasal kami bedua suka colour purple.. huhu)


1 comment:

Hag said...

Rupa-rupanya. Kan mengaga orang pun mesti bermessage bedua. Patut tah kamu badan dan nyawa.

Happening dates