Selamat Datang!

A warm welcome to the family blog of Hj Awg Omar and Hjh Aminah.

This is a place to capture all the memorable family moments to be shared with all the family members, wherever they are.

It is also a place to reminisce the good ole days :-)

All members of the family are welcome to contribute stories and pictures to this blog (just leave your email on the tagboard).


Busana Tudung Kepala di Aidilfitri

Di posting yang lepas, dipertunjukkan  gaya segak peragawan-peragawan yang memperagakan busana Baju Melayu sempena lebaran tahun ini. Kali ini, giliran peragawati-peragawati pula untuk menggayakan berbagai bentuk busana tudung kepala dengan wajah-wajah yang ayu dan anggun.

Tudung berbentuk 'mini-telekung' rekabentuk (design) terkini dengan dua tona warna yang cukup bergaya keluaran sebuah butik di Kuala Lumpur, memang kelihatan anggun dipakai di musim lebaran ini.



Gadis genit bersama ibu saudaranya turut menggayakan rekabentuk terbaharu tudung kepala keluaran sebuah butik terkemuka dari Kuala Lumpur.


Walaupun bentuk desainnya yang kelihatan 'conventional', namun pilihan jalur dan warna yang kontras (striking) menyerikan lagi wajah ayu pemakai tudung-tudung di bawah ini.



Dua orang peragawati jelita dengan gaya yang tersendiri menampilkan fesyen tudung yang cukup menawan sesuai dengan suasana lebaran.......



Kejelitaan begitu terserlah dan terpancar dari wajah-wajah peragawati muda ini - tudung yang dipadankan dengan corak dan warna baju masing-masing cukup memikat dan menawan sesiapa yang memandang.........



Lagi sebuah pose yang istimewa buat pembaca di hari lebaran ini..........


Salam aidil fitri - Puda

No comments:

Happening dates